Idémøde 4. juli: Skal vi have nyt fælleshus?

Info- og idémøde lørdag den 4. juli kl. 11.00 i Foreningshuset

Udval­get “Nyt Fæl­les­hus” invi­te­rer alle havel­e­je­re til et åbent møde om idéen om et nyt fæl­les­hus i HF Brand­høj.

Vi er begyndt at under­sø­ge mulig­he­der­ne, men der er end­nu ikke truf­fet beslut­nin­ger om hver­ken pla­ce­ring, udform­ning eller øko­no­mi. Der­for vil vi ger­ne dele vores tan­ker og høre jeres idéer, ønsker og bekym­rin­ger.

På mødet for­tæl­ler vi om pro­jek­tet og den pro­ces, vi fore­slår for de kom­men­de måne­der. Målet er at ska­be et pro­jekt, som vi udvik­ler sam­men.

Juli–august: Spørgeskema

Efter mødet sen­der vi et spør­ge­ske­ma ud, hvor alle kan bidra­ge med idéer til, hvad et fæl­les­hus skal kun­ne bru­ges til, hvad der er vig­tigt, og hvad vi skal være opmærk­som­me på.

Lørdag den 23. august kl. 14.00: Vision Workshop

Her arbej­der vi vide­re med spørgs­mål som:

  • Hvad skal fæl­les­hu­set kun­ne?
  • Hvil­ken stem­ning skal det have?
  • Hvil­ke vær­di­er skal det afspej­le?

Sæt dato­er­ne i kalen­de­ren 😊 Vi håber, du har lyst til at være med fra begyn­del­sen. Et fæl­les­hus bli­ver kun godt, hvis det afspej­ler fæl­les­ska­bet.

Udvalget “Nyt Fælleshus”

Vi er et åbent udvalg med plads til fle­re. Lige nu er vi Lee (tov­hol­der), Tri­ne, Bir­git­te og Lou­i­se. Udval­get kan kon­tak­tes på mail@leerobinson.dk

Ven­lig hil­sen udval­get “Nyt Fæl­les­hus”

Lignende indlæg

  • Gratis arrangement for børn

    Kal­der alle Brand­højbørn, Brand­højbør­ne­børn, Brand­højol­debørn, fætre, kusi­ner, delebørn osv. … 😊 Nu på lør­dag Lør­dag d. 20/6, kl. 10 hol­der det nyop­stå­e­de bør­ne­ud­valg et gra­tis arran­ge­ment for børn i alde­ren ca. 2–10 år (ældre og yngre søsken­de er natur­lig­vis også vel­kom­ne). Vi star­ter med et lil­le Kamis­hi­­bai-tea­ter­styk­ke (japansk bil­led­te­a­ter), og laver der­ef­ter natur­bingo og en…

  • Kom til workshop på søndag 21. juni:

    ”Knas med nabo­en eller andre i HF Brand­høj?” Jo, tid­li­ge­re du rea­ge­rer og hånd­te­rer en uove­r­ens­stem­mel­se, jo let­te­re er den ofte at løse. Besty­rel­sen har der­for valgt at benyt­te Kolo­ni­ha­ve­for­bun­dets til­bud om råd­giv­ning og vej­led­ning til hånd­te­ring af uove­r­ens­stem­mel­ser i have­for­e­nin­gen. Det er et til­bud til alle havel­e­je­re, der kan hen­ven­de sig til kon­flik­t­mæg­ler Bir­git­te…

  • Forretningsorden og referat fra bestyrelsesmøde er lagt op

    Så har besty­rel­sen ved­ta­get for­ret­nings­or­den for besty­rel­sens arbej­de. Den lig­ger under punk­tet “For­ret­nings­or­den” under menu­punk­tet “For havel­e­je­re”. Refe­rat fra besty­rel­ses­mø­det 13. maj er også ble­vet god­kendt og lig­ger under punk­tet “Refe­ra­ter fra besty­rel­ses­mø­der” lige­le­des under menu­punk­tet “For havel­e­je­re”. Ven­lig hil­sen Besty­rel­sen

  • Ny og billigere skorstensfejerordning

    Besty­rel­sen er glad for at kun­ne præ­sen­te­re en ny skor­stens­fe­jer­ord­ning i HF Brand­høj for dem, som har bræn­de­ovn. Havel­e­jer­ne med bræn­de­ovn har fået besked direk­te på mail. Og hvis de til­mel­der sig, så opnår de: • Op til 46% lave­re pris sam­men­lig­net med den tid­li­ge­re ord­ning når man beta­ler via over­før­sel.• 28% lave­re pris sam­men­lig­net…