Åbning af nye MTB spor

Lør­dag d. 14. sep­tem­ber kl. 10.00 åbnes der for 3 nye Moun­tain­bi­ke spor til i Hedeland, hvor det grøn­ne kan køres af alle, det blå kræ­ver noget øvel­se, og det røde/sorte giver mane spæn­den­de udfor­drin­ger.

Arran­ge­men­tet fin­der sted på fest­plad­sen, Tra­ne­mo­se­vej 2 (den sto­re par­ke­rings­plads), hvor der både vil være musik, taler, is/kaffe og ikke mulig­hed for at se/prøve for­skel­li­ge moun­tain­bi­kes.

Læs om hele pro­gram­met i den­ne invi­ta­tion: Åbning af de nye MTB-spor i Hedeland Natur­park

De bed­ste hil­se­ner

Besty­rel­sen

Lignende indlæg