Fællestrailere i H/F Brandhøj

Kære havel­e­je­re
I besty­rel­sen har vi talt om, hvor­vidt det kun­ne være en god idé at have en fæl­lestrai­ler i for­e­nin­gen, så vi/I der ikke har trai­ler, kun­ne bru­ge den mod et min­dre gebyr (f.eks. 30–40 kr.), som vil­le gå ube­skå­ret til ved­li­ge­hold af trai­le­ren.
Oveni, vil­le det mulig­vis også være med til at hol­de bestan­den af trai­le­re på p‑pladsen nede.
Lige nu er det kun en idé, og for at vide om vi skal gå vide­re med den, skal vi høre, hvor man­ge af jer, som vil­le bru­ge trai­le­ren, hvis for­e­nin­gen hav­de en.

Der­for vil det være en stor hjælp, hvis du vil besva­re dood­len, der lin­kes til her — VÆR OPMÆRKSOM PÅ AT DER KAN VÆRE EN REKLAME MELLEM DE FORSKELLIGE SVARMULIGHEDER, SCROLL VENLIGST FORBI DEN FOR AT SE DEN ANDEN SVARMULIGHED:
https://doodle.com/poll/tfnqi56fb49s2bmq

Lignende indlæg