Fliserne på parkering MIDT er til container til grab- og haveaffald

Fra den­ne sæson skal grab- og have­af­fald læg­ges i den con­tai­ner, som kom­mer til at stå i par­ke­ring MIDT. Con­tai­ne­ren vil bli­ve tømt ugent­ligt. Alt have­af­fald skal fort­sat i papirs­sæk­ke. Jord og sten må, som altid, ikke put­tes i sæk­ke­ne.

Have­af­fald skal frem­over kun sæt­tes i con­tai­ne­ren. Havel­e­je­re i Nord og Syd vil der­for skul­le gå lidt læn­ge­re med have- og gra­baf­fald.

For­e­nin­gen er ble­vet pålagt af kom­mu­nen at opsæt­te con­tai­ne­re til grab- og have­af­fald for at skå­ne skral­de­mæn­de­ne for manu­el­le løft. Der­for den­ne nye løs­ning. Alter­na­tivt vil­le afhent­nings­ord­nin­gen ophø­re.

Ven­lig hil­sen

Besty­rel­sen

Lignende indlæg