Haveaffald og storskrald

KÆRE ALLE
Nu er for­å­ret for alvor kom­met og vi kan glæ­de os til de kom­men­de måne­der her i have­for­e­nin­gen.

Da det helst skal være en for­nø­jel­se at være i vores fæl­les “ånde­hul” og lade “bat­te­ri­er­ne” op, har vi et par “opfor­drin­ger”.

HAVEAFFALD
Vi har en opfor­dring til Jer om at bru­ge den sto­re have­af­faldscon­tai­ner, der står i Midt —  og und­lad at smi­de affal­det ud i Hedeland eller andre ste­der.

Hvis du har svært ved at trans­por­te­re det til con­tai­ne­ren, så spørg din nabo. De fle­ste men­ne­sker vil ger­ne hjæl­pe og måske giver du så kaf­fen?

STORSKRALD
Det er altid godt, hvis du er opmærk­som på at sor­te­re i de rig­ti­ge kate­go­ri­er, så alt stor­s­krald bli­ver taget med af kom­mu­nens folk.

Det vil vi ger­ne hjæl­pe med til at alle husker her ved sæso­nens start.

De bed­ste hils­ner
Besty­rel­sen

Lignende indlæg