Intet udlån af foreningens redskaber

Med jæv­ne mel­lem­rum spør­ger et med­lem, om man kan låne for­e­nin­gens red­ska­ber. Det kan man ikke.

Det er der to grun­de til. For det før­ste risi­ke­rer for­e­nin­gen at stå med et erstat­nings­ansvar, hvis nogen kom­mer til ska­de med et defekt red­skab eller bru­ger det for­kert. For det andet er der arbej­de med at boo­ke, udlå­ne, tage imod og repa­re­re red­ska­ber­ne.

Lignende indlæg